Efter matförgiftning kommer solsken


Eller rättare sagt, när man frisknat till efter insjuknandet…


Som ni kanske läst var vi i Guilin i torsdags. När jag kom hem på kvällen mådde jag riktigt risigt. Jag misstänkte hamburgaren som jag käkade till lunch. Någon timme senare insåg jag att jag tilldelats en liten matförgiftning som straff för att jag inte kunde hålla mig till den Kinesiska maten.  Så medans Jessica jobbade, bloggade och utforskade Yangshuos nattliv låg jag på rummet. Så, efter att legat i ide i tre dagar är jag nu tillbaka och redo för nya äventyr.


I går var det ju Valborg hemma i Sverige, hoppas att du som läser detta hade det trevligt! Vi firade med 35o C varmt och musikquiz.


/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: