Sista kvällen som tonåring

Det är nästan en vecka sedan vi skrev här i bloggen, men vi har haft fullt upp med att bara njuta av Yangshuo. I övermorgon är det dags för oss att åka hem och jag tror att vi båda kommer sakna detta ställe väldigt mycket. Däremot är vi helt övertygade om att vi kommer komma tillbaka. Det ska också bli skönt att komma hem och träffa familj, vänner och pojkvän. Och självklart att få äta svensk mat! Imorgon är en stor dag och jag växer ifrån tonåren. Det är första gången jag är ifrån familjen på min födelsedag, jag kanske håller på att bli vuxen ändå. Det trodde du aldrig skulle hända va mamma? Tror Ida har någonting planerat till imorgon, det blir nog bra. Nu ska jag snart upp till mitt rum och kurera mig inför morgondagen. Jag har dragit på mig en jättejobbig förkylning som jag hoppas kunna bli av med.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: