Rese 5 på besök!

Idag är det söndag och igår var det dags för den svenska gruppen att åka vidare till Peking. Efter att ha spenderat 3,5 dagar här verkade de nöjda och glada, dock en aning trötta efter det fullspäckade schemat. I fredags var jag som sagt med gruppen och fick hjälpa till att guida dem först till Fuli och gå på marknaden och sen vidare till Liugong. När vi kom tillbaka till hotellet blev det storlunch med hela gruppen. Senare på kvällen hade jag och Ida vårat kära musik quiz för sista gången här, vilket var mycket uppskattat. En av deltagarna fick bästa resultatet någonsin och vi avslutade med flaggan i topp.

 

Efter detta följde jag och Ida med in till staden för en trevlig middag och sedan häng på Monkey Janes. Självklart blev det ännu mer Beer Pong spelande och jag testade även på en ormshot. Jag tänker inte ens förklara vad det är för någonting för bara jag tänker på det sätter kräkreflexen igång! Kvällen avslutades på KFC med lite nattakäk och sedan tog vi tuk-tuk tillbaka till hotellet. 5 tappra riddare klev in på Snow Lion runt 05.30 efter en mycket trevlig natt. Två timmar senare var det sedan dags för mig och Ida att gå upp och vara pigga och fresha för att hjälpa till med frukostbuffén. Men som jag brukar säga, man är ju bara ung en gång!

 

/Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: