Hotel Manager

Idag är vi tillbaka till våra 'vanliga' arbetsuppgifter igen. Igår bestoden dagen av målarkurs och en hel dags bloggande (därav massor av inlägg!). Linna som är hotel manager här på hotellet är ledig de kommande dagarna och har gett mig ansvaret för bokningarna! Jättekul att de har förtroende för mig, mindre kul att bokningssystemen är på kinesiska! Men jag antar att det ger mig en anledning till att lära mig lite kinesiska tecken... Just det, fick en annan uppgift också. En av kockarna bad mig ta kort på blommorna i trädgården, hmm manligt... Inget vidare bra väder idag så blir nog mest att mysa här i receptionen. Efter jobbet ska jag in till stan för att möta upp Ida. Hoppas på någon god middag på stan och lite shopping.

TAKE CARE!
Puss Jessica
(Bilden är från utflykten vi gjorde med den svenska gruppen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: