I'm alive!

Hej på er kära vänner!

Känns som en evighet sedan jag skrev här på bloggen! Det är snart en vecka sedan och det har hänt så mycket sen dess. I tisdags (1 maj) kom Alexander och hans mamma och syster hit till Yangshuo. Innan de kom hit hade jag förberett ett program till dem med förslag på aktiviteter att göra här. Jag mötte upp dem på flygplatsen och det var underbart kul att träffa dem! Dagarna efter detta har vi hittat på massor av saker. Vi har varit i Guilin och shoppat, deltagit på matlagningskurs och lärt känna området här runtomkring. Jag har agerat guide och lärt dem allt jag kan. Idag har vi varit på Fuli Marknad. Vi tog bambuflotten dit och cyklade tillbaka. En mycket lyckad utflykt. Ikväll blir det att utforska nattlivet i Yangshuo. Och imorgon kväll kanske vi ska till 'The Light Show'.

En mindre bra sak är att jag blev av med min mobil igår när vi var i Guilin. Tror att den blev stulen, men tyvärr inte så mycket att göra åt. Alexander står just nu och hänger över mig och vill att jag ska följa med ut och spela badminton. Bilder kommer någon annan dag.

Så take care, see you bloggen!
/Jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: